Geachte relatie,

 

Tijdens de persconferentie van gistermiddag heeft het Kabinet nieuwe maatregelen aangekondigd in de strijd tegen de verdere verspreiding van het corona-virus.

Bij ons staat de gezondheid van een ieder voorop, daarom nemen ook wij onze verantwoordelijkheid door persoonlijk fysiek contact zo veel mogelijk te vermijden.

 

Wij hechten grote waarde aan de bedrijfscontinuïteit van al onze klanten en relaties en hebben om die reden de volgende maatregelen doorgevoerd om de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen:

  • Met ingang van vandaag, maandag 16 maart, werken al onze medewerkers vanuit huis tot en met 31 maart.
  • Afspraken met klanten worden verplaatst naar een later moment of worden waar noodzakelijk op afstand uitgevoerd. (bij voorkeur telefonisch)
  • Dagelijks is er tussen 9.30 uur en 11.30 uur iemand op ons kantoor aan de Hereweg 111 om op afspraak stukken in ontvangst te nemen welke wij nodig hebben voor het opmaken van uw jaarstukken en of aangiften etc. Ook zal de binnenkomende post dan worden verwerkt.
  • Alle medewerkers zijn via email goed bereikbaar tijdens kantoortijden.
  • Hoewel wij het antwoordapparaat aan hebben staan blijven we bereikbaar. Mail ons op receptie@brink-hoek.nl en wij beloven u zo spoedig mogelijk terug te bellen.

 

Zodra er wijzigingen zijn ten aanzien van bovenstaande, dan brengen we u daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte.
We hopen u voldoende hebben ingelicht ten aanzien van de openstelling van ons kantoor.

 

Mocht in de financiële problemen komen als gevolg van de Coronaviruscrisis dan zijn er fiscale en financieringsregelingen van de overheid die u kunnen helpen. Onze collega’s kennen deze regelingen en kunnen u adviseren hoe u het best kunt handelen. Zodra er nog meer informatie komt over de regelingen zullen wij u via mail informeren.

 

We vertrouwen erop u voldoende hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

 

Directie en medewerkers van Brink & Hoek Accountants